Ezúttal is nagy figyelem övezte Huber Zoltán „Hogyan add el magad, a szalonod és az áraid?” című előadását a kozmetikai szalonok szolgáltatásainak marketingjéről. Az interaktív előadás, számos ponton konstruktív beszélgetéssé alakult. Ez nem meglepő, hiszen olyan problémákkal foglalkozik, ami minden kozmetikust érint. Példákkal illusztrált tanácsokat és információkat ad olyan kérdéskörökben, mint a marketing, a vendégekkel való kommunikáció és a szalonok árképzése. Szinte minden résztvevő kiemelte a szakmai rendezvény végén, hogy mennyi ötletet és inspirációt kaptak ettől az interaktív előadástól és a közben lezajlott beszélgetésektől.
Magyarországon először az Arckezelő Szakmai Napon láthatták a jelenlévők azt a vadonatúj LED-es arckezelő rendszert, amely véleményünk szerint rövid időn belül nagyon sok szalonban fel fog bukkanni. A technológia a vörös, a kék és az infravörös fénytartományok jótékony hatásaival kiváló kiegészítője szinte minden arckezelésnek.
Számos résztvevő közvetlen közelről, állva nézte végig a legmodernebb arckezelő technológiákat alkalmazás közben. A saját szemükkel győződtek meg róla, hogy az olyan technológiák esetén, mint például a hidrodermabrázió, már a kezelés közben láthatóan szebbé, látványosan tisztábbá válik a bőr!
Természetesen a jó eredményekhez elengedhetetlenek a magas minőségű arckezelőgépek és a kiváló minőségű hatóanyagok . Ráadásul a modern arckezelőgépek számos kezelőfejjel és több technológiával vannak felszerelve, így igazán széles vendégkör és tág indikációs kör esetén alkalmazhatók kiváló eredményességgel. Ez teszi ezeket a berendezéseket különösen vonzó befektetéssé a szépségipari szakemberek számára.
Önnek sem kell elkeserednie, ha most lemaradt volna a rendezvényről. Április 27-én újabb Arckezelő Szakmai Napot tartunk a 2017-es év egyik arckezelési trendjének ígérkező arctisztítás és arcfiatalítás témaköreiben, és ismét szó lesz a marketingről is!