A Well magazin 10. számában megkértük kozmetikus-terméktanácsadóinkat, hogy állítsanak össze egy számukra ideális géppárt. A cikknek akkora sikere volt, hogy úgy gondoltuk, most ismét kikérjük a véleményüket, ezúttal a CLINICCARE professzionális kozmetikumokkal kapcsolatban.
Mi szerintetek a CLINICCARE-ben a legzseniálisabb?
Kovács Paula: Én azt szeretem a CLINICCARE-ben a legjobban, hogy egyszerre jelenik meg a termékben a modern gyártástechnológia és a hagyományos gyógynövényes hatóanyagbázis. Ez egy high-tech kozmetikum, ami egyesíti mindkettő erejét.
Baracsi Hajnalka: Én azt szeretem benne, hogy sokkal kevesebb termék kell belőle, mint más termékcsaládoknál. Nem kell a különböző bőrtípusokra a kozmetikumok széles tárházát felvásárolnia a kozmetikusnak, az okos hatóanyagok, az aktív hatóanyagszázalék, valamint a minőségi kozmetikumok révén a CLINICCARE-ből egy-egy fajta termék minden bőrtípusra használható. A magas hatóanyag-tartalom és az okos hatóanyagok párosítása különben egyedülálló a magyar piacon.
Mezgár-Békési Edina: Én még annyit tennék hozzá, ami miatt én nagyon szeretem a CLINICCARE-t az az, hogy a nagyon magas hatóanyag-tartalommal nagyon gyorsan, látványos eredményeket érhetünk el.
Mit emelnétek ki a kozmetikumok hatóanyag-tartalmával kapcsolatban?
Hajni: A CLINICCARE professzionális kabinkozmetikumok más termékcsaládnál jóval magasabb hatóanyag-tartalommal rendelkeznek. Költséghatékonyak és könnyű velük dolgozni.
Paula: Az otthonra ajánlható termékekben is kiemelten magas a hatóanyag-tartalom. Nem butítják le az otthoni készítményeket (hogy a használatuk biztonságos legyen), hanem úgy állítják össze a hatóanyagok komponenseit, hogy a biztonságos használat mellett a kozmetikusok által elért eredményeket hosszabb ideig szinten tartsa.
Edina: Beszéltünk az okos hatóanyagokról, ezek egyike az EGF, ami számos professzionális és minden otthoni termékben benne van. Az EGF feltérképezi, hogy mi a probléma, és aszerint adagolja a kozmetikumokban lévő hatóanyagot. És még egy dolgot kiemelnék, hogy a készítmények hatóanyagai szinergiában vannak egymással, minden mindennel kombinálható.
Melyik a kedvenc terméketek. Szigorúan egyet!
Hajni: A 30 faktoros fényvédő krém, anélkül sehová sem megyek. Nyaralásra hármat viszek, mindegyik táskába teszek, ha valamelyik elveszne, akkor is legyen nálam 30-as fényvédő.
Paula: Nekem is a 30 faktoros fényvédő krém, anélkül én sem megyek sehová, és a szuperhidratáló krém nélkül sem. De kedvencem még a masszázskrém és a Glow termékcsalád.
Hajni: Nekem is nagyon nehéz egyet mondani, mert a habzó tisztítót is imádom.
Edina: A 30 faktoros fényvédő krémet én is nagyon-nagyon szeretem. És amit még nagyon szeretek, az a Time Reverse krém. De a hiperpigmentáció elleni teljes Glow termékcsalád sem maradhat ki a felsorolásból.
Számotokra mit jelent a CLINICCARE sikertörténete?
Paula: Azáltal, hogy a partnereinknek sikerei vannak, ez egy reflexió arra, hogy a CLINICCARE hatékonysága és a tanácsok, amiket a kozmetikumok használatával kapcsolatban adunk, mindenki számára jól működnek. Ez egy kollektív siker – legalábbis én így élem meg.
Edina: Nagyon jó látni, hogy a CLINICCARE-nek ilyen felfutása van. Viszonylag rövid idő alatt nagyon népszerűvé vált, illetve én azt látom, hogyha valaki megismerkedik egy termékkel, egyszer megérzi az illatát és megtapasztalja az állagát, attól kezdve az elvarázsolta őt. És nem kell azonnal mindent bevezetni. Ha egy valamibe szeretsz bele és azt az egyet kezded el használni, már csak a kíváncsiság is hajt, hogy a többivel is megismerkedj. És ezeket nagyon szépen egymásra lehet építeni, illetve nagyon jól beépíthető a más termékcsaládokkal végzett kezelésekbe is. Kevés ilyen professzionális márka van a piacon.
Hajni: Nincs kvóta, nincs kizárólagosság, ezért a kozmetikusok nincsenek belekényszerítve a vásárlásba, mégis egyre többet vásárolnak, a márka pedig egyre jobban növekszik. Mert nemcsak a kozmetikusok, de a vendégeik is imádják.
Paula: Igen, és ez is azt jelenti, hogy maga a termékcsalád brutálisan jó. Mert nincsenek korlátozások, nem a kényszer szüli az újabb és újabb termékek megvásárlását, hanem a kozmetikumok hatékonysága.
Mi az, ami a kozmetikusokat a CLINICCARE-ben a legjobban megfogja?
Paula: Az átláthatóság is nagyon jó a termékcsaládban. Ez azt jelenti, hogy nincs széttagolódva ezer termékre, ezer ágra. Minden termék tudása átfogó. Mindegyik hidratál és az érzékeny bőrt is lehet mindegyikkel kezelni. A termékekben kompakt benne van minden, amire a bőrnek szüksége van, ezért kevés termékből is nagyon kreatív kezeléseket lehet végezni. És ez egy nagyon jó dolog!
Hajni: A visszajelzésekből én is azt szűröm le, hogy a kozmetikusok azért szeretik, mert a különböző bőrtípusokra nem kell nagyon sokféle terméket megvenni. Az okos hatóanyagoknak köszönhetően egy termékben olyan mértékű hatóanyag-tartalom van, és olyan szinergikusan tudnak együttműködni ezek a hatóanyagok, hogy sokkal kevesebb termékből, sokkal kevesebb anyagi befektetésből, rendkívül hatékony kezeléseket tudnak végezni.
Edina: A széleskörű felhasználhatóság és a jól kombinálhatóság (egymással is, gépekkel is és más termékcsaláddal is) mellett én még megemlíteném az illatot és a textúrát, ami elbűvöli a kozmetikusokat. Illetve az is vonzó a számukra, hogy nincs szerződés, nincs vásárlási minimum, nincs kötelező kezdőkészlet. Ha csak egy terméket szeretnének beemelni a már meglévő más termékcsaládjukhoz, akkor arra is van lehetőség. Nincsenek korlátok közé szorítva, és hihetetlen eredményeket érhetnek el.
Ha egy szóval kellene jellemezni a márkát, mit mondanátok?
Paula: Nekem két szó van a fejemben és nehezen döntök: hatékonyság és tisztaság. De most eszembe jutott egy harmadik is: kompakt.
Hajni: Ez egy álom.
Edina: Hatékonyság. Az egyik partnerem szokta mondani – aki egyébként szerelmes a CLINICCARE-be –, hogy CLINICCARE nélkül lehet létezni, de minek.
Mi a véleményetek az CLINICCARE innovációjáról?
Hajni: Folyamatosan azon dolgoznak, hogy bővítsék a termékpalettájukat. Sokszor mi sem tudjuk, hogy milyen fejlesztések mennek a háttérben, mert mindaddig nem szólnak róla, amíg azt a minőséget nem tudják hozni, amihez a többi CLINICCARE termék esetében már hozzászokhattak a felhasználók. És ami még nagyon jó, hogy figyelik a visszajelzéseinket is, hogy mire lenne szükség.
Edina: Mindig jön valami újdonság, egy új termék, vagy egy réginek a felturbózása. Úgy ismertük meg az alapító tulajdonosok párosát, hogy addig nem adnak ki semmit a kezükből, amíg azt nem látják, hogy a termék beépíthető a teljes palettába (berakható a kezelési tervekbe), és nagy valószínűséggel ezért nem fejlesztenek specifikus termékeket sem. A piacon kapható professzionális kozmetikumok nagy része egy-egy problémára vagy egy-egy bőrtípusra fókuszál, ezért kell rengeteg terméket venni, és ezért kell azokat folyamatosan fejlesztgetni. A CLINICCARE kozmetikumok nagyon jól kombinálhatóak, minden termék többféle problémát orvosol, így azért nem dobnak gyorsabban több terméket a piacra, mert nincs rá szükség.
Paula: A CLINICCARE azért tud ilyen kedvező árakkal dolgozni, mert bár nagyon színvonalas és drága hatóanyagokat használnak, azokat nagyon nagy mennyiségben vásárolják meg, és gyártják le belőlük a kozmetikumokat. Ha pedig nem tudják kedvező áron megvásárolni a hatóanyagot, a termék piacra dobását is halasztják addig, amíg megfelelő minőségű és árú összetevővel nem tudják pótolni.
Hol helyeznétek el a CLINICCARE-t a Magyarországon kapható professzionális kozmetikumok térképén?
Edina: Minőségben felsőkategória, az orvosesztétikai kozmetikumok határán van. Nem véletlenül választja egyre több orvos is a CLINICCARE-t. Az illattól a textúráig olyan élményt lehet vele nyújtani – még akkor is, ha nem használunk gépi kezelést –, ami elvarázsolja a vendégeket.
Paula: A CLINICCARE az árához képest kimagaslóan jó eredményekkel dolgozik, és én nem is tudok más olyan piaci résztvevőről Magyarországon, ahol így lenne (a legtöbb esetben ez fordítva van, tehát az árral hájpolják fel a terméket).
Hajni: Bármikor megkérdezed ezt a jövőben, a CLINICCARE szerintem mindig egyre feljebb lesz. Folyamatosan egyre többen ismerik.
Paula: A CLINICCARE bevezetésekor mi azt az utat választottuk, hogy a partnereink sikerein keresztül terjedjen el a márka. És igazából ez egy csendesen terjedő hatalmas erdőtűz lett. A sikert nem marketingköltségek, nem kvótákkal és kizárólagosággal kikényszerített vásárlások, hanem a termékek fantasztikus hatékonysága révén értük el. Ez egy önmagát erősítő folyamat, ami azért megy napról napra előrébb, mert a CLINICCARE-t használó kozmetikusoknak napról napra elképesztő sikereik vannak.
Forrás: Well magazin 11. szám