Dr. Gáspár Lilla orvos, arcesztétikai és HIFU specialista. Egy kiállításon találkoztunk vele, és már néhány perces beszélgetés után kölcsönös szimpátia alakult ki közöttünk. Gáspár doktornő amikor „rácsodálkozott” a Center-es készülékek minőségére és hatékonyságára, a bemutatóterem választékára, a géphasználatot bemutató tanfolyamokra és megtapasztalta a gyors szervizszolgáltatást, elmesélte az ezzel kapcsolatos korábbi tapasztalatait.
Mivel egy kozmetikai gép megvásárlása komoly anyagi befektetés, megkértük, hogy ennek a cikknek a hasábjain is mondja el tapasztalatait, hogy ezzel is segítsünk Titeket a rossz döntés elkerülésében.
Milyen tapasztalatod volt más forgalmazóknál?
Az az igazság, hogy sajnos több volt a rossz tapasztalatom, mint a jó a cégekkel kapcsolatban, akiktől a korábbi készülékeimet vettem. Ezek közül is a szervizszolgáltatást emelném ki első helyen. Amíg a vásárlás zajlott, nagyon sok szépet ígértek, de a fizetés után hihetetlen mértékű minőségromlás következett be a kapcsolattartásban. Előfordult, hogy a garancia lejárta után leégett a gép belseje, és a cég fel sem vette a telefont. Máskor nem volt raktáron alkatrész vagy kezelőfej, így sokszor hónapokat kellett várnom a javításra, cserére. És persze erre az időszakra nem tudtak cserekészüléket biztosítani. Egy vállalkozó a munkájából él, nem engedheti meg magának, hogy hónapokra leálljon egy meghibásodott készülék miatt. Akkor jöttem rá, hogy ami elsőre olcsóbbnak látszott, most nagyon sokba kerül nekem.
Sokszor merül fel más cégekkel kapcsolatban, hogy nincs készleten a gép. Ezzel kapcsolatban Te mit tapasztaltál?
Megdöbbentő tapasztalat volt, hogy a legtöbb helyen a forgalmazók a gépeket nem tudják megmutatni, mert azok nincsenek készleten, még a bemutatóteremben sem. Prospektusokból, honlapokról kellett választanom, és természetesen arról szó sem lehetett, hogy esetleg kipróbáljam vagy netán még össze is hasonlítsam két gép tudását. A megrendelés után volt, ahol egy hónapot kellett várnom a gépre, és volt, ahol egy hónapra ígérték és kicsit több mint 3 hónap múlva érkezett meg. Aztán a gépet átvettem és rá kellett jönnöm, hogy a prospektusban sokkal jobban nézett ki.
Mi volt a legkomolyabb hiba, amit tapasztaltál?
Hatalmas volt a megdöbbenésem, amikor egy megvásárolt készülékről kiderült, hogy az új külső használt belsőt rejt.
Ma a Center gépeit használod, miért?
Most már tudom, hogy nemcsak a gép, de a forgalmazó kiválasztása is nagyon fontos. A Center Kft-nél azt tapasztaltam, hogy amit a vásárlás során mondanak, azt utána is tartják, nem csak ígérgetnek.
Itt van raktárkészlet, személyre szabott kapcsolattartás és segítőkész, szakmailag magasan képzett, megoldásra törekvő munkatársak. A Centertől vásárolt készülékek valóban jó minőségűek – használatukkal professzionális, gyors és látványos kezeléseket nyújthatunk -, és megbízható szervizes háttér áll mögöttük.
Bármelyik új eljárás megtetszik a piacon, megkeresik a legjobb gépet és beszerzik, de természetesen ők is felhívják a figyelmemet azokra az új technológiákra, amelyekkel érdemes lenne foglalkozni.
Orvosként azt gondolom, hogy a szépségiparban dolgozók számára a folyamatos szakmai képzés elengedhetetlen, ehhez magas színvonalú képzési lehetőséget biztosítanak. És a lényeg, hogy több mint 25 éve vannak töretlenül a piacon! Napi kapcsolatban vagyok velük, és szerintem még a következő 25 évben is itt lesznek…
Forrás: Well magazin 9. szám